אמונה,אמת

כנסיית האל הכול יכול|חשיפת שמועות|בסופו של דבר, מי מפרק משפחות משיחיות?

דנג סוסיאנג (פסיכולוג): אתן מעידות שהאל הכול יכול הוא אלוהי אחרית הימים שמופיע ועובד, ואתן אומרות שאמונתכן באל הכול יכול היא חיפוש אחר האמת, צעידה בדרך הנכונה בחיים. אבל לפי מה שאני יודעת, רבים מבין המאמינים באל הכול יכול דומים למיסיונרים האלה של ישוע, שלא היססו לנטוש משפחה וקריירה כדי להפיץ את הבשורה ולהעיד על אלוהים, ומסרו את גופם ואת נפשם עבור אלוהים. ביניהם ישנם צעירים רבים שלא מתחתנים, אלא ממלאים את חובתם כחסידי המשיח של אחרית הימים. כל מה שאני אומרת הוא נכון, לא? אולי אינכן מודעות לזה שבגלל שאתן עוזבות את המשפחה ואת העבודה כדי להפיץ את הבשורה ולהעיד על אלוהים, ישנם יותר ויותר אנשים שמאמינים באלוהים. אם כל המין האנושי יתחיל להאמין באלוהים, מי ימשיך להאמין במפלגה הקומוניסטית וללכת בעקבותיה? זו בדיוק הסיבה שהממשלה מדכאת ועוצרת אתכם. יכול להיות שמשהו לא בסדר עם זה? זה בעיקר בגלל שאתם מאמינים כך באלוהים, שכל כך הרבה אנשים נעצרו ונשפטו למאסר, ושכל כך הרבה אנשים צריכים לעזוב את ביתם ולברוח. כל כך הרבה בעלים ונשים התגרשו ולכל כך הרבה ילדים אין הורים שיאהבו אותם; לכל כך הרבה קשישים אין מי שיטפל בהם. בגלל האמונה הזאת באלוהים, גרמתן למשפחות שלכם כזאת מצוקה. מה אתן מנסות להשיג? האם ייתכן שזוהי הדרך הנכונה כל-כך לחיי אדם, שאתם מדברים עליה? התרבות המסורתית שלנו בסין מייחסת חשיבות רבה לכיבוד אב ואם. כמו שאומרים: "מבין כל המעלות, החשובה ביותר היא כיבוד אב ואם". קונפוציוס אמר: "כשהוריך בחיים, אל תסע למרחקים". כיבוד הורים הוא היסוד להתנהגות האנושית. האמונה באלוהים בדרככם, כשאינכם מסוגלים אפילו לטפל בהורים שהעניקו לכם חיים וגידלו אתכם, איך אפשר לחשוב שזו דרך נכונה לחיי האדם? אני שומעת לעתים קרובות שכל המאמינים הם אנשים טובים. זה לא שקר, אבל כולכם מאמינים באלוהים, עובדים אותו ויראים אותו ואת גדולתו. זה גרם למפלגה הקומוניסטית לזעום ולהתמלא בשנאה. אתם עושים את חובתכם ומפיצים את הבשורה, אך אינכם מטפלים אפילו במשפחות שלכם. איך אפשר להחשיב את זה להתנהגות טובה? מה אתן אומרות, ייתכן שאפילו זה לא מראה שפניתם לדרך מוטעית באמונתכם באלוהים? כשאתם מפיצים את הבשורה ומעידים על אלוהים בצורה הזאת, אתם לא הורסים את ההרמוניה והיציבות החברתית? אני מפצירה בכן שלא להמשיך בדרך המוטעית הזאת. אתן צריכות לחזור לחברה מהר ככל האפשר, להתאחד עם המשפחות שלכן, לנהל חיים נורמליים ולטפל יפה במשפחותיכן. אתן צריכות למלא את חובותיכן כבנות וכאימהות. זה הבסיס היחידי להתנהגות האנושית; רק זו הדרך המעשית ביותר. זה נכון, אתן לא חושבות?

האן דונגמיי (משיחי): גב' דנג, את חוזרת ואומרת שפנינו לדרך מוטעית בכך שעזבנו את משפחותינו ואת הקריירות שלנו כדי להאמין באלוהים ולמלא את חובתנו בהפצת הבשורה. מה שאת אומרת אינו נכון. כאתיאיסטית, האם את יכולה להסביר בבירור מהי הדרך הנכונה לחיי האדם? את יכולה להבחין במקור לאפילה ולרשע שבעולם? את יכולה לראות מדוע המין האנושי חי בחטא ומדוע הוא נאבק בחטא? האם ייתכן שהתאווה לתענוגות שיסודם בחטא, היא האושר? כעת אלוהים בהתגלמותו בא להושיע את המין האנושי מן החטא, והוא הוביל את המין האנושי אל האור ואל יעד נפלא. אלה חדשות נפלאות למין אנושי מושחת! כולנו בני אדם שהושחתו בידי השטן; כולנו צריכים לקבל את עבודתו של אלוהים ואת כל האמיתות שאלוהים משמיע. רק כך נוכל להגיע לטוהרה, לזכות בישועה ולבוא אל יעד נפלא. רק זו הדרך הנכונה, הנאותה וההולמת לחיי האדם. איך את יכולה לומר שבכך אנחנו הולכים בדרך מוטעית? לפי נקודת הראות שלך, תלמידיו של ישוע אדוננו, שעזבו את בתיהם ואת עבודתם כדי ללכת בעקבות ישוע ולהעיד עליו - האם ייתכן שהם הלכו בדרך מוטעית? אותם מיסיונרים בארצות המערב, שעזבו את יקיריהם ואת מולדתם כדי לחצות את האוקיינוס ולהפליג לסין, הקדישו את אנרגיית החיים שלהם לנשיאת דרשות ועדות לישועתו של ישוע אדוננו. היו ביניהם אף כאלה שקיפחו את חייהם בשל כך; את אומרת שהם היו בעלי לב של אבן? הם ביצעו את רצון האלוהים כדי לעזור לאנשים לזכות בישועתו. הם פעלו מתוך טוב לב; זו היתה המטרה האנושית הצודקת ביותר - מטרה שתאמה לחלוטין את רצון האלוהים. ישוע אדוננואמר, "מי שבא אליי ולא שונא את אביו ואת אמו, את אשתו, את ילדיו, את אחיו ואת אחיותיו, וכן את חייו שלו עצמו, לא יכול להיות תלמיד שלי" (לוקס י"ד 26). "ומי שלא לוקח את צלבו והולך אחריי אינו ראוי לי" (מתי י' 38). במהלך אלפיים השנים האחרונות, משיחיים רבים מספור עזבו את משפחותיהם ואת עבודתם כדי לפעול על פי רצונו של אלוהים, להפיץ את בשורתו ולהעיד עליו. מאמציהם הבלתי נלאים הם בדיוק מה שגרם לישועתו של ישוע אדוננו להתפשט לכל רחבי תבל. כיום, ישוע אדוננו חזר בתור האל הכול יכול והוא משמיע דברי אמת כדי לעשות את עבודת השפיטה של אחרית הימים, שנועדה לטהר ולהושיע את המין האנושי. משיחיים מכנסיית האל הכול יכול הותירו מאחור את משפחותיהם ועבודתם והם עושים את כל מה שהם יכולים כדי להעיד על הופעתו ועבודתו של המושיע, המשיח של אחרית הימים, וזאת כדי לסייע לאנשים רבים יותר לזכות בהזדמנות לשמוע את דבריו של אלוהים, לזכות בטיהור ובישועה מאת אלוהים באחרית הימים ולבוא אל היעד הנפלא שאלוהים הכין למין האנושי. האם ייתכן שזו טעות? זה תואם לחלוטין את כתבי הקודש ואת דרישותיו של אלוהים!

ליו לי (מורה במרכז לשטיפת מוח): את אומרת שאתם עוזבים את המשפחה ואת העבודה כדי להפיץ את הבשורה, מתוך מטרה לסייע לאנשים לזכות בישועת האלוהים, אך ייתכן שלא חשבת על זה: לא חשוב כמה אנשים אתם הופכים למשיחיים, לא משנה כמה נשמות אתם מושיעים, בסופו של דבר אתם מניחים למשפחותיכם להתפרק. זה באמת שווה את המאמץ? אני חושבת שכדאי לכם לשתף פעולה בכנות עם הממשלה, לקבל את תוכנית החינוך והרפורמה של הממשלה ולנסות לסיים במהירות את הקורס הזה, לחזור הביתה ולנהל חיים נורמליים. אין דבר יותר מעשי מזה. בעתיד, אל תמשיכו להפיץ את הבשורה, כדי שלא יהיו יותר אנשים כמוכם, שמאמינים באלוהים, מפיצים את הבשורה, גורמים למשפחות להתפרק ומפרידים ילדים מהוריהם. מה את אומרת?

טן סיומין (משיחי): גב' דנג, גב' ליו, אתן אומרות שהסיבה לכך שמשפחותיהם של משיחיים רבים מתפרקות היא שהמאמינים דוחקים הצידה את משפחתם ואת הקריירה שלהם כדי להפיץ את הבשורה. האם זה באמת המצב? כולם יודעים שמאז שהמפלגה הקומוניסטית הסינית עלתה לשלטון, היא רודפת אמונות דתיות, היא קבעה שהמשיחיות היא כת ושכתבי הקודש הם ספר של כת, ועצרה ורדפה בפראות אנשים שמאמינים באלוהים, ובעקבות זאת משיחיים רבים מספור נכלאו, הפכו לנכים או נהרגו. מי הורס באמת משפחות? מי גורם לכך שמשיחיים לא יוכלו לחזור הביתה, מפרק את המשפחות שלהם ומפריד בין בני המשפחה? האם לא נכון שהמפלגה הקומוניסטית גורמת לכל הטרגדיה הזאת בכך שהיא רודפת משיחיים בפראות? כשמשיחיים במדינות דמוקרטיות במערב דוחקים הצידה את המשפחה והקריירה כדי להפיץ את הבשורה ולהעיד על אלוהים, מדוע המשפחות שלהם לא מתפרקות? מה קורה כאן? למה בסין, מקום שבו המפלגה הקומוניסטית שולטת, האמונה באלוהים והפצת הבשורה הפכו לפשע חמור? באיזו מדינה קיימים חוקים כאלה? איזו מין מפלגת שלטון זאת? פעם היתה לי משפחה שחיה בהרמוניה, אך למשטרה הקומוניסטית בסין נודע שאני מאמינה, והם חיפשו אותי בכל מקום כדי לעצור אותי. לא יכולתי לעשות דבר מלבד לברוח, אך המשטרה לא עזבה בשקט את בני משפחתי. לא רק שהם ניהלו מעקב אחר ביתי וצותתו לטלפון שלנו, הם אפילו הלכו לבית הספר של בתי כדי לארוב לי ולעצור אותי, וטענו שאני פושעת פוליטית כי אני מאמינה באלוהים. בגלל כל זה, המורים והתלמידים הפלו את בתי לרעה, ובסופו של דבר היא שוכנעה, יותר נכון אולצה לעזוב את בית הספר. באותה שנה בתי היתה רק בת 14. כמה פעמים חשבתי על בתי והתגעגעתי להוריי, אך לא העזתי להתקשר אליהם ולומר אפילו מילה אחת! עברתי כל כך הרבה פעמים ליד עיר הולדתי, אך יכולתי רק להתבונן מרחוק ולא העזתי ללכת הביתה. הזכות לראות את הוריי ואת בתי, ולו לרגע, נקרעה ממני. בגלל צו מעצר שהוצא נגדי, עבודתו של בעלי עורבה בעניין, ובסופו של דבר הוא התגרש ממני. משפעתי נקרעה לגזרים. בסופו של דבר מי האשם? אין אף אחד שיטפל בבתי ובהוריי. מי הוא למעשה רב-הפושעים? האין זו הממשלה הקומוניסטית הסינית?! המפלגה הקומוניסטית עושה את כל מה שצריך כדי לעצור ולרדוף מאמינים, ושוללת מהם את זכותם להתקיים. הם לא ירפו אפילו מבני משפחתם של משיחיים. זהו אי צדק בלתי נסבל! הדרך שבה אנו, המאמינים, צועדים היא דרך נכונה. מדוע המפלגה הקומוניסטית תמיד מתייחסת אלינו ברודנות ומתעללת בנו? האם ייתכן שזוהי "הגדולה, התפארת והצדק" של המפלגה הקומוניסטית? המפלגה הקומוניסטית עוצרת ורודפת בפראות אנשים שמאמינים באלוהים, דבר שגרם לשבר במשפחות משיחיות רבות. בסופו של דבר הם יוצאים בהאשמה נגדית וטוענים שהסיבה לכל אסון היא אמונתם של בני אדם באלוהים; הם טוענים שמשיחיים מפרים את הסדר הציבורי. האם המפלגה הקומוניסטית אינה מעוותת באופן בוטה את העובדות ומבלבלת בין שקר לאמת? זה כל כך חסר בושה!

מתוך התסריט של "שקרי הקומוניזם"

מתוך:ברק ממזרח