השיפוט באחרית הימיםביאת המשיח באחרית הימים-איך הוא ישפוט את בני האדם-תגליות חדשות אודות התעלומות

אדם יהפוך למתגבר אמיתי.. רק אם יחווה את עבודת השיפוט של אלוהים באחרית הימים. האל הכול יכול עטה דמות אנוש באחרית הימים, והגיע בחשאי לסין, שם הוא עושה את עבודת השיפוט החל מבית האל. האל הכול יכול הביע את כל האמיתות שתטהרנה ותושענה את האנושות. הוא חושף את אופייה השטני של האנושות, אופי המתנגד לאל, ואת האמת על שחיתותה. הוא מגלה לאנושות את טבעו הצודק של אלוהים שאינו סובל כל פגיעה ואת כל-יכולתו וחוכמתו. לאחר התנסות בשיפוט ובייסורים, בגיזום ובטיפול, ובזיכוך שבדבר האל, אנו מתחילים לתפוס את הגועל שבשחיתותנו שחיתות שהשטן גרם לה את מהותה והאמת אודותיה. אנחנו יהירים וצדקניים, שאפתניים ובעלי דעות קדומות. אנוכיים ושפלים מנוולים ורמאים, מתעבים את האמת. אנו מלאים בתפיסות ובדמיונות לגבי האל, ועלולים להתנגד לו ולבגוד בו בכל רגע. אנחנו צאצאי השטן, הסוג שמתנגד לאלוהים. אנחנו בכלל לא ראויים לזכות בישועתו של אלוהים ולחיות במחיצתו. עם זאת.. כולנו אכן חשנו שדבריו.. של אלוהים הם האמת, אנו מאמינים בהם מכל הלב. ויותר ויותר אנחנו מבינים שלא ניתן לטמא את קדושתו של אלוהים ושאין לפגוע בטבעו. התהליך הזה משריש בנו יראת אלוהים אמיתית, כך שאנו מסוגלים להישמע לאלוהים ולחיות על פי דבריו. במהלך תהליך השיפוט והייסורים מידי האל, אנו נושאים עדויות משכנעות שעיקרן התגברות על השפעתו האפלה של השטן. במיוחד יש שהעידו.. עדות איתנה כשחוו רדיפות מטעם הממשלה הקומוניסטית. עדויות המתגברים הן פירות.. עבודת השיפוט של האל הכול י¬כול באחרית הימים. אלוהים יצר קבוצה של מתגברים בסין היבשתית. אלו הן העובדות.

מתוך התסריט לסרט:הילקחות בסכנה

השיפוט באחרית הימיםבעידן החסד, אנשים חשבו כי "אם רק נחזיק בעותק של כתבי הקודש ונקבל את הגאולה של ישוע אדוננו, אנו נטוהר לחלוטין." האם הם אכן טוהרו? כלל וכלל לא. הם זכו רק למחילה על חטאיהם. אי הצייתנות והמרדנות שבמעמקי נשמותיהם, ואופיים השטני לא טוהרו מהם. עבודת עידן החסד היתה עבודת הגאולה ותו לא. לא היתה לה השפעה כלשהי על הושעת בני האדם או הפיכתם למושלמים, ולכן אלוהים עשה את עבודת אחרית הימים. אלוהים עשה את עבודת השיפוט והייסורים. אין עבודה אחרת שבאמצעותה ניתן להושיע אנשים ולהפוך אותם למושלמים. אלמלא חווינו את השיפוט והייסורים מאלוהים, האם היינו כאן היום? האם היינו יושבים כאן עכשיו? אלמלא השיפוט והייסורים מאלוהים, רובנו היינו עדיין בעולם הדתי, או נעים ונדים בעולמם של חסרי האמונה. האם לא כך? אם כן, השיפוט והייסורים שקיבלנו מאלוהים באחרית הימים הם שהביאונו עד הלום. וכך התמזל מזלנו לחיות במחיצתו של אלוהים כיום, לבצע את חובתנו בבית האל, ולהצליח לעמוד איתן. במיוחד במהלך אחרית הימים, למול הדיכוי מצד הבהמה הזאת – התנין הגדול האדום כאש – אף אחד מבין נבחרי האל לא היה מסוגל לעמוד בפרץ ללא עבודתו של אלוהים; התנין הגדול האדום כאש היה מזמן טורף אותם ומכה אותם ארצה. אבל האל שבו אנו מאמינים הוא באמת האל הכול-יכול ששולט בכל הדברים, והוא מתמרן כל אדם, חפץ ועניין כדי להפוך את נבחריו למושלמים – בכך אנו נוכחים בבירור דרך התנסויותינו. וכך קרה שבסין, במדינה הזאת שנשלטת בידי התנין הגדול האדום כאש, באווירה כה אפלה ומצמררת, נבחרי האל יכולים להיות מאוחדים בלבם ובמאמציהם וללכת בנחישות וללא היסוס בעקבות אלוהים. האין זו תוצאת עבודתו של אלוהים? ניתן לומר שכיום, נבחרי האל מאוחדים בלבם ואמונתם חזקה מאוד. אמונתו של כל אחד מהם מתעלה יותר מאי פעם, והם מפקידים לחלוטין את חייהם בידי האל – הם משליכים עצמם לחסדי האל והולכים בעקבות האל עד הסוף. רובם הולכים בעקבות אלוהים בלב עשוי ברזל, ללא כל מחשבה על חייהם האישיים! אנשים כאלה הם בבירור המתגברים שאלוהים יצר באחרית הימים – ובכך נתגשמה הנבואה מחזון יוחנן, בדבר 144,000 הבנים עטורי הניצחון. הקבוצה הזאת מרכיבה את 144,000 הבנים עטורי הניצחון. האין זהו כוחו הגדול של אלוהים? בעיני התנין הגדול האדום כאש, הקבוצה הזאת הוכתה ארצה, נעלמה, אינה קיימת עוד; אך למעשה הם מסתתרים במחתרת, בלתי נראים, חזקים יותר מאי פעם ומשקיעים למען האל – את זה התנין הגדול האדום כאש אינו מסוגל להעלות בדעתו. בעבר, אחד "הניסים" הגדולים ביותר בעולם התגלה בסין, כאשר נחשף צבאו התת-קרקעי של הקיסר צ'ין שה-חואנג. הוא כונה "הפלא השמיני של העולם". מה היה אותו צבא תת-קרקעי של הקיסר? בסך הכול טרקוטה עם חריתות עץ. אלה היו אנשים מתים, והדבר כונה “נס". כיום, נבחרי האל הפכו למושלמים, ומדובר בישויות חיות וממשיות. הם מהווים עדות אמת – אלוהים הפך אותם למושלמים. המפלגה הקומוניסטית הסינית, כדברי התנין הגדול האדום כאש, עשויה מפלדה – אך אנו עשויים יהלום. כיום, נבחרי האל הפכו למושלמים וזכו בחיים האמיתיים. ממה עשויים החיים הללו? הם עשויים מדברי האל. כל האמיתות המתבטאות בדברי האל הפכו לאמונתנו, לאהבתנו ולמציאות שלנו. אם כך, במהלך אחרית הימים, אלוהים יצר סוף סוף קבוצה של אנשים – הוא הפך קבוצה של אנשים למושלמים; אנשים שהם בעצה אחת עמו.

מתוך "דרשות ושיתוף אודות דבר האל – 'הכרת האל היא הדרך ליראת האל ולנטישת הרוע' (II)" מתוך "דרשות ושיתופים אודות ההיווכחות בחיים (X)".



השיפוט באחרית הימים